EVP 7. CÀLIDS I FREDS

 ACTIVITAT 1: Cercle cromàtic

En aquesta activitat, tal i com diu el nom hem hagut de fer un cercle cromàtic.

  • Primer de tot hem dibuixat en una làmina un cercle cromàtic amb l'ajuda del compàs i el regle. Aquest havia de tenir 12 parts, per posar-hi els colors primaris, els secundaris i els terciaris.                     
  • Seguidament, hem pintat les parts del cercle fent les barreges amb els pigments primaris corresponents. 
  • I per últim hem escrit un títol a la làmina.

Aquests han estat els nostres resultats:

Jana: 


Ingrid:











Noha:








Yijie:


Jannveer: 











Alexandra: No ho té

Isaac: 














ACTIVITAT 2: Catàleg cromàtic

En aquesta activitat, tal i com el seu nom també indica, hem creat un catàleg cromàtic. Aquest havia de tenir un mínim de 9 colors a la paleta, i s'havia d'utilitzar els tres pigments primaris.

  • Primer de tot en una làmina hem dibuixat una quadrícula amb l'ajuda dels regles. La quadrícula havia de tenir tants requadres per costat com colors que féssim servir.
  • Seguidament, hem escrit els noms de cada color fet servir a l'extrem del requadre.
  • Llavors hem començat a pintar i a fer les barreges corresponents.
  • I per acabar hi hem posat un títol.
Aquests han estat els nostres resultats:
Jana:











Ingrid: 










Noha:










Yijie:





















Jannveer: No ho té.

Isaac:




















Alexandra: No ho té.



ACTIVITAT 3: Càlids i freds
Bé, doncs fins ara hem estat treballant molt el color per poder conèixer bé els nostres materials, i en aquesta activitat ho hem posat a la pràctica:
  • Primer de tot hem buscat una imatge d'un animal que es pugui trobar a l'estany de Sils.
  • Seguidament, hem dibuixat la silueta de l'animal a la làmina
  • Llavors hem fragmentat tota la làmina amb figures geomètriques
  • Després, hem pintat totes les figures que han quedat dins de la imatge amb colors freds o càlids. Com més barreges féssim, millor.
  • Per acabar, hem pintat totes les figures que han quedat fora de la imatge amb la paleta que no hem fet servir anteriorment, és a dir que si a dins ho hem pintat amb colors càlids, a fora s'havia de fer amb colors freds, i viceversa. Per anar bé, també havíem de deixar una línia blanca sense pintar entre les diferents figures geomètriques.
Després de vàries hores de treball i dedicació, aquests han estat els nostres resultats:
Jana:













Ingrid:













Noha:










Yijie: 










Jannveer: No ho té.

Alexandra:




















Isaac:


Comentaris