3ra POCKET... LA MÉS HISTÒRICA!

Avui, dia 9 de gener del 2023, comencem una nova pocket adventure. Aquesta, la farem amb grups diferents, per tant, ha canviat, i ara el grup que hem pogut escollir està format per la Jana (jo), la Yijie, l'Ingrid, la Noha, la Jannveer i l'Alexandra.

Per poder conèixer una mica sobre cada una de nosaltres, us farem una petita introducció...

Jana: Soc una persona força exigent amb mi mateixa. M'agraden els esports, especialment córrer. En el meu temps lliure m'agrada molt cuinar i provar noves receptes.

Ingrid: M'agraden molt els esports, però en especial el patinatge, també m'agrada molt pintar, dibuixar i fer manualitats.

Noha: En el meu temps lliure m'agrada cuinar, veure sèries i llegir llibres de misteri.

Yijie: M'agrada molt dibuixar i pintar, a vegades per inspirar-me jugo a videojocs.

Alexandra: M'agrada fer esport, anar als partits de futbol dels meus amics, sortir amb amics i ajudar els que m'envolten. En el meu temps lliure faig esport i estic amb la família.

Jannveer: M'agrada molt jugar amb la meva família, veure sèries cada dia, en especial la de "El doctor milagro", i escoltar la música.

Isaac: M'agrada molt jugar a videojocs, també veure vídeos i sèries i jugar a futbol.


Bé, doncs ara que ja ens coneixeu una mica millor, anem al gra; de què va aquesta pocket?    Doncs com bé diu el seu títol, ens situem una mica més cap al passat on trobarem en Serrallonga.

Us sona? Doncs Serrallonga, era conegut com un noble, romàntic i justicier que es va llançar a la vida bandolera per un greuge i que robava als rics per repartir la seva riquesa entre els pobres.

Us preguntareu què té a veure Serrallonga amb aquesta pocket, però recordeu que Serrallonga era català, això vol dir que devia estar per aquí a prop nostra, i sí, ell va passar per les Guillaries, on actualment es fa una ruta anomenada "Les Guillaries de Serrallonga".

I nosaltres, en aquesta pocket, també farem una ruta a prop de les Guillaries i relacionada amb Serrallonga per què; farem una ruta de llarg recorregut, un itinerari amb un gran interès històric, paisatgístic i faunístic. Aquesta, passa per Santa Coloma de Farners, i ens apropa als llocs entranyables de la biografia del bandoler: encreuaments de camins on realitzava els atracaments, colls on l'esperaven batalles i sometents, indrets on es va casar i viure, masos i coves on s'amagava i també el lloc on el van capturar.

Aquesta ruta és llarga i amb pujades, per tant, cal anar ben preparat, i per tal d'estar-ho el màxim possible treballarem juntes, tot el temps que puguem abans del dia de la veritat...


Seguiu-nos en aquesta aventura!




Comentaris