FINALITZEM POCKET 1: CURSA A FARNERS

ENTRENAMENT AL BALNEARI

El dilluns abans de fer la cursa a Farners, vam fer un entrenament al balneari per practicar. El nostre recorregut va ser anar fins al Balneari que hi ha per un camí que s'agafa al parc de Sant Salvador, i tornar al nostre ritme. Tot i poder anar al nostre ritme, havíem d'intentar fer la nostra millor marca, és a dir com menys temps tardaves millor.

Aquestes van ser les nostre posicions dintre el grup i temps:

1. Pau: 15'55''

2. Jana: 18'33''

3. Alba: 19'48''

4. Marc: 23'36''

L'Ian no va venir.

Vam ser els cinquens de la classe, i podem dir que estem contents amb el resultat.

Les nostres sensacions:

Pau: He anat força bé, però he patit molt de cansament.

Jana: Quan vam començar a córrer, no pensava que pogués acabar bé aquest entrenament, ja que vaig anar veient el llarg que era i cada cop ho veia més impossible. Vaig anar fent al meu ritme, sense anar exageradament de pressa, però tampoc lenta, d'aquesta manera vaig poder afrontar el petit problema que he dit anteriorment. Amb aquest ritme, vaig poder fer la major part del recorregut corrent, i amb un bon resultat. Això sí, vaig arribar molt cansada i vaig necessitar temps per recuperar-me del tot.

Alba: Quan vam anar al balneari pensava que seria molt fàcil arribar bé, però vaig veure que costava mantenir un ritme i córrer tot el recorregut sense parar, però com que era la preparació per a pujar a Farners em va anar bé. 

Marc: En aquest entrenament he estat una mica cansat, però ho finalment ho he pogut fer bé.


CURSA AL CASTELL DE FARNERS

Aquest dilluns 7 de novembre, va arribar el gran dia. Era el dia de la cursa! Ara, tot l'esforç que hem implicat i els diferents punts que hem treballat, els havíem de posar en pràctica en aquesta gran cursa.

A les 11 vam sortir d'aquí amb els nostres dorsals posats. Van anar cap al parc de Sant Salvador, i a la primera estàtua vam començar la cursa. Abans, però l'Imma ja ens havia marcat el camí, perquè ningú es perdés. 

Vam patir força pujant, i va ser molt cansat, però com a grup vam obtenir un molt bon resultat, ja que la mitjana total com a grup va ser de 34'8''.

Les nostres posicions d'arribada van ser aquestes:

1. Pau - 25'17''

2. Jana - 29'53''

3. Marc - 39'20''

4. Alba - 44'15''

L'Ian no va venir.


Les nostres sensacions:

Pau: M'he cansat molt durant la cursa, però he obtingut un bon resultat.

Jana: Vaig començar a córrer bastant a poc a poc, perquè anteriorment ja havia vist aquest recorregut, i sabia que era llarg, per tant, si anava de pressa al principi, em cansaria molt més i perdria temps descansant. Vaig anar fent petites parades caminant, i m'ho vaig anar combinant bé. Hi havia un tros on havíem d'escalar unes pedres, per a mi aquesta va ser la part més cansada i complicada. Un cop vaig agafar la carretera, vaig intentar córrer el major temps possible, i finalment vaig arribar al punt d'arribada; l'ermita de Farners. Tot i arribar bé, vaig quedar molt cansada i amb molta set, però l'esforç va valdre la pena.

Marc: Aquesta cursa si que em va costr una mica més que el balneari, vaig fer algun tros caminant una mica lent perquè costava una mica, però les parts que eren planes o amb poca inclinació si que les viag fer corrents.

Alba: En aquesta cursa vaig durar menys de deu minuts corrent, la resta vaig anar caminant, però m'ho vaig passar bé, crec que és una activitat molt divertida per fer amb el grup de classe.


Un cop a dalt a Farners...

Un cop vam ser tots a dalt, vam dinar, i en acabar vam fer l'activitat de Hara i després una activitat artística; Land art.

Aquesta activitat consistia en construir el castell de Farners amb tot el que trobéssim allà al bosc, i per la nostra sorpresa, nosaltres vam ser els guanyadors, és a dir, vam construir el millor castell!

Vam aconseguir el nostre diploma i ens van fer una foto per tenir-ho com a record, i tenir constància de què, nosaltres, els Avets, hem estat els guanyadors en aquesta activitat el grup artístic de 3r.


El nostre castell:


El nostre diploma:




Durant la cursa...




Dit tot això, aquí s'acaba la nostra primera pocket. Hem treballat molt bé com a grup, i hi ha hagut un bon ambient. Tot i que és veritat que hi ha coses per millorar, estem contents amb el nostre treball com a equip.




Comentaris