EF 1. EL MEU PUNT DE PARTIDA

Tenir una bona resistència ens ajudarà molt al llarg d'aquest trajecte, ja que es una de les qualitats bàsiques que s'ha de tenir.

La resistència, com hem dit abans és una qualitat que ens permet realitzar esforços durant un llarg temps i que també ens puguem recuperar ràpidament després d'un esforç.

Per poder treballar el nostre nivell de resistència, hem fet una carrera contínua, que consisteix en córrer a un ritme suau, però sense parar-se en cap moment. En el nostre cas, hem corregut durant 20 minuts, i com més minuts sense parar hem aguantat, més nota hem obtingut. És a dir que si has aguantat els 20 minuts, treus un 10, i si n'has pogut córrer 10, treus un 5, i així amb la resta de minuts.



LES NOSTRES SENSACIONS

Jana: Vaig començar a córrer molt suaument, ja que sabia que si no ho feia, no aconseguiria aguantar els 20 minuts, per tant, no podria obtenir la nota màxima. A mesura que anaven passant els minuts, em notava les cames més cansades, però com que no anava a un ritme molt ràpid, podia anar fent bé. L'últim minut, aprofitant que encara em quedaven energies, vaig intentar córrer al màxim, per poder tenir una bona satisfacció amb mi mateixa.

Marc: Vaig aguanar bé els 20 minuts, tot i que els últims em van costar més, ja que estava molt cansat.

Pau: Força cansament però, vaig poder aguantar bé els 20 minuts.

Alba: Sensació neutre.

Ian: Molt de cansament.





Comentaris